Τρίτη 24 Μαΐου 2022

Η βιολογική της μητέρα προσπάθησε να την κάνει έκτρωση, ο Θεός όμως είχε άλλο σχέδιο (Her Biological Mother Tried to Abort Her, God had Another Plan)

afistemenaziso.gr

Είμαι υιοθετημένη και η βιολογική μου μητέρα ήταν 17 ετών και 7,5 μηνών έγκυος, όταν απευθύνθηκε στην Planned Parenthood και εκείνοι τη συμβούλευσαν να προχωρήσει σε άμβλωση τρίτου τριμήνου με άλας.

Μόνο που εγώ δεν πέθανα.

Γεννήθηκα σε μια κλινική αμβλώσεων στο Λος Άντζελες και όχι στο Νοσοκομείο.

Στα ιατρικά μου αρχεία αναγράφεται: «Γεννήθηκε κατά τη διαδικασία άμβλωσης, στις 6 Απριλίου του 1977, 6 π.μ., κύηση 29,5 εβδομάδων, 1.135 γραμμάρια. Δεν απαιτήθηκε ανάνηψη όταν παρελήφθη στο Νοσοκομείο».

Είναι πολύ σημαντικό να δείξουμε όσο περισσότερο πάθος γίνεται για τη ζωή, όσο συχνά δείχνουν και οι αντίθετοι υποστηρίζοντας την άμβλωση.

Υποστηρίζουμε πως είμαστε για τη ζωή, λέμε πως την στηρίζουμε, αλλά δεν δείχνουμε τον ίδιο δυναμισμό, όσο αυτοί που μας αντιτίθενται.

Είμαι παθιασμένη με το κίνημα υπέρ της ζωής, με την υπεράσπιση της αθωότητας, ξεκινώντας από το αγέννητο παιδί, ώς τους δυσκολεμένους, τους ηλικιωμένους, γιατί ναι επεβίωσα από μια άμβλωση, και γιατί όλοι μας έχουμε πλαστεί ως εικόνες Θεού.

Δεν έχουμε χάσει απλά 60 εκατομμύρια στις αμβλώσεις και τώρα διαπραγματευόμαστε και την βρεφοκτονία, αλλά έχουμε χάσει και τα παιδιά αυτών των παιδιών και τα εγγόνια τους.

Χάνουμε γενιές.

Είμαστε όμως στην Αμερική. Εάν εμείς δεν προστατέψουμε το αγέννητο παιδί, εάν εμείς δεν υποστηρίξουμε το δίκαιο, εάν δεν υπερασπιστούμε τον αθώο, τότε ποιός θα το κάνει;

Αυτή η ώρα μας ανήκει. Δεν θα το αφήσουμε να το κάνει κάποιος άλλος.

Ονομάζομαι Γιάννα Τζένσεν.

Είμαι ευτυχισμένη, γιατί επεβίωσα από μια άμβλωση.

Σε ευχαριστώ, Χριστέ μου.

https://vimeo.com/416903928?embedded=true&source=vimeo_logo&owner=81118207

Πηγή: https://www.youtube.com/watch?v=AaYE3uT6k5I

https://afistemenaziso.gr/texts/viomatika/her-biological-mother-tried-to-abort-her-god-had-another-plan 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.