Τρίτη 30 Αυγούστου 2022

«Έκαιγε το χέρι μου…» (αφιερώστε 2 λεπτά για να το διαβάσετε και να το μοιραστείτε, αξίζει!)

agios-nektarios.net
Ροδοκόκκινος από χαρά άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του ο κυρ-Γιώργης και ξέσπασε με ενθουσιασμό:
— Δεν ξανάνιωσα ποτέ μου τέτοια χαρά, Αγλαΐα! Αυτό το Πάσχα θα το θυμάμαι σ’ όλη μου τη ζωή!…
—Μα τι έπαθες, παιδάκι μου; ρώτησε η γυναίκα του. Ηρέμησε! Κάτσε. Τι συνέβη; Έφερες τα λεφτά; Σε περιμένω για να πάμε το δώρο που είπαμε. Πρέπει να βγούμε σύντομα στην αγορά. Μέγα Σάββατο σήμερα. Δεν μπορώ να γυρίζω στους δρόμους.

            Διαβάστε περισσότερα » \

          «Έκαιγε το χέρι μου…» (αφιερώστε 2 λεπτά για να το διαβάσετε και να το μοιραστείτε, αξίζει!)  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.