Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023

Ζήτησα αυτή τη χάρη από τον Θεό: Όποιος με γιορτάσει ή διηγηθεί την ζωή μου, να μην του…

vimaorthodoxias.gr

«Ζήτησα αυτή τη χάρη από τον Θεό: όποιος κάνει το μνημόσυνο μου και με γιορτάσει ή γράψει ή διηγηθεί την ζωή μου, να μην του έλθει πειρασμός από τον διάβολο»

«Και όστις ευρεθεί εις κίνδυνον θαλάσσης ή θυμόν δικαστού ή εις άλλην τινα στενοχωρίαν και σε επικαλεσθή λέγων: «Παντοδύναμε Κύριε δια πρεσβειών του δούλου σου Ονουφρίου ελέησόν με, παρακαλώ την βασιλείαν σου», καθώς μου έταξες, επάκουσον της δεήσεως αυτού».

            Διαβάστε περισσότερα »

           Ζήτησα αυτή τη χάρη από τον Θεό: Όποιος με γιορτάσει ή διηγηθεί την ζωή μου, να μην του…  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.