Κυριακή 2 Ιουλίου 2023

Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης: «Και Τα Δαιμόνια Και Οι Αρρώστιες Κι Όλα Τα Πάθη Με Τη Νηστεία Και Την Προσευχή Αποβάλλονται»

orthodoxypisti.blogspot.com
«Ἡ νηστεία εἶναι ἐντολὴ τοῦ Θεοῦ. Γι’ αὐτὸ καὶ μεῖς νὰ νηστεύουμε, παιδιά μου. Δὲ μ’ ἔβλαψε ἡ νηστεία μέχρι σήμερα ποὺ εἶμαι 70 χρονῶν. Ἡ μητέρα μου μ’ ἔμαθε νηστεία παιδιόθεν.
Δὲν κάνω τὸν ὑποκριτὴ ὅτι, παιδιά μου, νηστεύω, ἀλλὰ αὐτὰ μὲ δίδαξαν οἱ γονεῖς μου καὶ μέχρι σήμερα αὐτὰ τηρῶ, τέκνα μου. Δὲν μὲ ἔβλαψε ποτὲ ἡ νηστεία κι ας ἔχω ἀσθένειες πάνω μου.

            Διαβάστε περισσότερα »

           Άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης: «Και Τα Δαιμόνια Και Οι Αρρώστιες Κι Όλα Τα Πάθη Με Τη Νηστεία Και Την Προσευχή Αποβάλλονται»  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.