Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

Χριστούγεννα σημαίνει..........

agiameteora.net

...........Χριστούγεννα σημαίνει, πως ψάχνω τον αδερφό μου. Εσένα που με αδίκησες. Εσένα που με κατάκλεψες. Εσένα που μου χρωστάς και δε μου δίνεις. Εσένα που ξεπούλησες την αδελφική αγάπη για να έχεις ένα χωράφι παραπάνω. Ένα σπίτι παραπάνω, για να ωφεληθούν τα παιδιά σου και να ζουν σαν άρχοντες. Και να αδικηθούν τα δικά μου και να ζουν σε νοικιασμένα υπόγεια.

Χριστούγεννα σημαίνει πως σε περιμένω αδερφέ μου, να έρθεις να παραγράψουμε όλα τα χρέη για να παραγράψει και ο Χριστός τα δικά μας.

Άργησα να καταλάβω τα παράξενα μυστικά Του.:

Ο ΘΕΛΩΝ ΠΡΩΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΣΤΩ ΠΑΝΤΩΝ ΔΙΑΚΟΝΟΣ

ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΥΜΩΝ ΕΥΛΟΓΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΡΩΜΕΝΟΥΣ ΥΜΑΣ

ΟΣ ΓΑΡ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗΝ ΑΥΤΟΥ ΣΩΣΑΙ ΑΠΟΛΕΣΕΙ ΑΥΤΗΝ

Άργησα να καταλάβω  ότι

Για να κερδίσω πρέπει να χάσω.

Για να πάρω πρέπει να δώσω.

Για να ανεβώ πρέπει να κατέβω

Θα ανοίξουν τα μάτια μου όμως, όταν ανοίξουν τα σπλάχνα μου.

Χριστούγεννα ήταν όταν ένας φίλος μου εισαγγελέας, έφυγε από το εορταστικό τραπέζι - δε μου κατεβαίνει μπουκιά είπε - και πήγε να φάει με τους φυλακισμένους...................

    ΣχετικάΆρθρα

Η κεντρική ιδέα των Χριστουγέννων

«Και καλέσεις το όνομα αυτού Έμμανουήλ»

http://agiameteora.net/index.php/afieromata/xristougennon/8511-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%B5%CE%B9.html   (25/12/2017   50)   (25/12/2018   119)   (25 Δεκ 2020   38)   (23 Δεκ 2021   18)   (22 Δεκ 2022   24/234)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.