Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2019

Τό Σοῦπερ μάρκετ τοῦ Θεοῦ


orthodoxaperasmata.blogspot.com
Περπατούσα πριν καιρό στη Λεωφόρο της ζωής. Μια μέρα είδα μια πινακίδα που έγραφε: «Σούπερ Μάρκετ του Θεού». Εντυπωσιάσθηκα. Καθώς πλησίασα η πόρτα άνοιξε διάπλατα και βρέθηκα αμέσως μέσα.
Με προϋπάντησαν οι υπάλληλοι. Μια έκπληξη με περίμενε. Ήταν αγγελούδια. Ένας απ’ αυτούς με πλησίασε χαμογελαστός και μου έδωσε ένα καλάθι. « Ψώνισε με σύνεση ότι θέλεις», μου είπε.

Τα πάντα υπήρχαν εκεί. Πρώτα πρώτα έβαλα στο καλάθι μου αρκετή Υπομονή, την πολύτιμη Αγάπη και την Κατανόηση. Σκέφτηκα: αυτά σου χρειάζονται παντού όπου κι αν πάς. Στη συνέχεια πήρα μια σακούλα Σοφία και δυο σακούλες Πίστη. Το Άγιο Πνεύμα ήταν διάχυτο παντού. Το ανέπνεα.
Σταμάτησα για λίγο, μα πιο πέρα είδα τη Δύναμη, μου ήταν τόσο απαραίτητη στον αγώνα. Σχεδόν το καλάθι μου είχε γεμίσει. Μου χρειάζεται όμως η Ευλογία και η Ταπεινοφροσύνη και η Ευγνωμοσύνη, σκέφτηκα. Τα προμηθεύτηκα κι΄ αυτά.
Τελικά, πλησίασα στο Ταμείο για το λογαριασμό. Καθώς προχωρούσα όμως είδα και την Προσευχή και την Εγκράτεια. Σίγουρα τα χρειαζόμουν και τα δυο, γιατί ήξερα πως μόλις βγω από το κατάστημα θα συναντήσω την αμαρτία. Η Ειρήνη και η Χαρά, καθώς και η Δοξολογία υπήρχαν στο τελευταίο ράφι.
Πλησίασα λοιπόν στο Ταμείο και ρώτησα τον Άγγελο.
- Πόσα σου οφείλω;
Χαμογέλασε Εκείνος και μου είπε απλά:
- Πήρες όλα όσα σου χρειάζονταν;
- Ναι, του είπα. Πόσα οφείλω;
Μειδίασε και πάλι Εκείνος και μου είπε:
- «Ο λογαριασμός σου είναι ήδη πληρωμένος προ πολλού. Σου τον έχει εξοφλήσει ο Χριστός, ο Ενσαρκωμένος, ο Εσταυρωμένος, ο Αναστημένος».
ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ 
ΛΟΓΟΙ ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΧΑΡΙΤΟΣ Β΄ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ 
ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ
https://orthodoxaperasmata.blogspot.com/2018/09/blog-post_30.html?fbclid=IwAR015B_DssFTuMho2RfpXVHIJTwBUcNSvNsoM33mG-kmlvrgDSl18hJVxCo

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.